Instrukcja dołączania do spotkania na platformie Teams
1

Wejdź w otrzymany link do spotkania.

2

Wybierz jedną z opcji:

Jeżeli nie posiadasz aplikacji Teams, wybierz opcję drugą: Kontynuuj w tej przeglądarce

Dołączysz do spotkania poprzez przeglądarkę - nie będzie wymagana instalacja aplikacji.

Jeżeli posiadasz aplikację Teams, wybierz opcję trzecią: Otwórz aplikację Teams

Przejdziesz bezpośrednio do spotkania poprzez aplikację i Twoje konto.

Możesz również pobrać aplikację Teams – wtedy wybierz pierwszą opcję: Pobierz aplikację Teams

Zrób to odpowiednio wcześniej przed spotkaniem.

3

Wycisz mikrofon, aby nie zakłócać trwającego
spotkania – w trakcie będziesz mógł
z niego korzystać do kontaktu z prowadzącymi.

4

Kliknij Dołącz teraz

5

Poczekaj w poczekalni, aż prowadzący
dołączy Cię do spotkania.

6

Gotowe!

Do zobaczenia na spotkaniu :)

Najczęściej zadawane pytania
Jak zapisać się na szkolenie?
Czytaj więcej
Jakie są wymagania dla kandydatow na staż?
Czytaj więcej
Co mnie czeka po szkoleniu?
Czytaj więcej